torsdag 1 september 2011

Nya böcker (2)

I går var jag in på posten och hämtade mina nya böcker :)
Skäms nästa lite över hur många böcker jag köpte. Men alla böckerna har jag velat läsa länge  och så var det så bra pris på dom så det blev hela 9 böcker. :) Men nu så får jag inte köpa några mer böcker förs än jag har läst ut alla i min bokhylla som inte är lästa.

Men dom här böckerna blev det i alla fall: (alla är pocket.)

Som jag vill vara - Katarina von Bredow
Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
Besatt - Anne Cassidy
Janis den magnifika - Johanna Nilsson
Vecka 36 - Sofie Sarenbrant
Tusen gånger starkare - Christina Herrström
Var är Alaska? - John Green
Shutter Island Patient 67 - Dennis Lehane
Winter's bone: en helvetes vinter - Daniel Woodrell

Så nu blir det att läsa lite ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar