lördag 24 september 2011

Bokfrågor del 2

13. Vilken är den bästa platsen att läsa på?
Soffan eller sägen



14. Har du skrivit egen fan fiction för en bok?
Nej

15. Om du endast fick läsa 3 böcker under resten av ditt liv, vilka hade det varit?
Undrens tid, Anne Franks dagbok och Välkommen hem


16. Vilken är den längsta bok du läst?
Antagligen Sålänge vi båda andas och Cirkeln

17. Om du skulle skriva en bok, vad skulle den heta och varför?
Den skulle nog heta Se på mig. För att den skulle nog handla om en tjej som inte var som alla andra och så vidare.

18. Hur många böcker läste du förra månaden?
Jag läste 24 st böcker förra månaden


19. Vilken är den senaste bok du läste?
Feber

20. Fantiserar du om dig själv i de böcker du läser?
Ibland beroende på vad dom handlar om.

21. Vilken är din favoritbokaffär?
Jag har ingen favorit bokaffär. Men det är nog bokus eller adlibris.

22.Inbunden eller pocket?
Pocket. För jag tycker att dom är lättare att läsa då dom inte är så tunga och för att dom är så många gånger billigare än inbundna böcker.


23. Har du mer än en kopia av någon bok?
Ja. Jag har ettan tvåan och fyran i twilight som dubbla kopior.


24. Skulle du hellre läsa om vampyrer eller varulvar?
Jag läser båda och kan verkligen inte välja då jag gillar båda.


25. Äger du mer än 150 böcker?
Jag har 96 böcker i min bokhylla och så har jag väll en massa på vinden så jag skulle tro att jag har närmare 150 böcker.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar