lördag 17 september 2011

Lite uppdatering

Hej alla.
Har haft lite halvdålig uppdatering igen. Det får jag ta och bättra på. Men jag har inte direkt haft tid med att läsa. Har haft så mycket i skolan att jag inte ens har kommit halvägs i någon av böckerna jag läser. Men i alla fall. Här om dagen så kom det ett bokpaket hem i min brevlåda.... Vet att jag har köpstopp men jag beställde dom samtidigt med dom andra böckerna jag fick för ett tag sen. Och igår så var jag till akademibokhandeln i stan för att jag skulle hämta ut mina två första läsborgarmärken...... Dock är jag för gammal för det men dom gjorde ett undantag. Och i morse så var jag ut och fotade mina nya böcker, pocketfodralen som jag har sytt (det kommer fler.) och mina läsborgarmärken.





Läsborgarmärkena :)




Dom nya böckerna :)




    




Mina pocketfodral :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar