måndag 2 januari 2012

Två paket trillade ner i min brevlåda, eller något i den stilen.

Fick rättare sagt åka till posten och hämta ut det. Paketen var från Amazon som jag beställde  ifrån förra veckan. Köpte Shiver Linger och Forever i en bok box. Blev helt häpen över hur snygga omslagen var (Syns dock inte så bra på bilden.). Sen så beställde jag Life as One direction och One direction Up All Night Limited Yerbook Edition och Gotta be you singeln och Up All Night albumet. Väntar bara på att min plansch ska komma. Den blev skickad separat. Kanske märks att jag har fått One direction Infection :D. Men jag tycker att dom sjunger sjukt bra. Men det är vad jag tycker i alla fall. Glöm inte bort tävlingen som pågår just nu.


Shiver Linger och Forever
Life as One Direction
Bjusar på en bild med 1D

2 kommentarer: