söndag 1 januari 2012

Lottar ut 2 ex av Himlen börjar här.


Jag har nu bestämt mig för att lotta ut 2 exemplar av Himlen börjar här.  För att vara med i utlottningen så skickar du ett mejl till woff_97(@)hotmail.com och märker mejlet med Himlen börjar här och skriver ditt namn. Då har du en lott. Men om du också skickar med en länk där du har skrivit om tävlingen antingen på Facebook, Twitter eller din blogg så får du en lott till. (Du måste bo i Sverige)

Tävlingen avslutas den 13 januari kl 17.00. Dom två vinnarna publiceras senare på kvällen eller dagen efter.


Jag går inte tillbaka upp på vinden.
Okej, jag är visserligen van vid att ha en mamma som far omkring på en flygande matta, men jag kan nog vänja mig vid den här mamman också. 
Men vad jag inte kan vänja mig vid är att jag inte längre tror att Joe kommer att förlåta mig. 
Hur vänjer man sig vid att ingen kallar en för John Lennon?
Eller får en att känna att himlen börjar vid fötterna?

Du hittar min recension av Himlen börjar här här. Gilla böcker sponsrar med böckerna till tävlingen.

3 kommentarer:

  1. Ahhh, jag vill så gärna ha den här boken! Hur kan jag ha missat denna utlottning!?

    Jag har mailat med länkar för både mitt tips på Facebook och Twitter.

    info( at )hundora.se

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med, har skickat mail med länk :-)

    SvaraRadera