tisdag 26 juli 2011

Femton av de mest minnesvärda böckerna jag läst



Regler: Ta inte för lång tid på dig att funder. Femton böcker som kommer att följa dig en lång tid fram över. Dom första femton böckerna du kommer på på mindre än femton minuter.’

En plats de kallar Lyckan av Mårten Sandén
14 år till salu av Caroline Engvall
I morgon när kriget kom av John Marsden
I taket lyser stjärnorna av Johanna Tyhdell
Snart är jag borta av Hanna Jedvik
Bara inte du av Katarina Von Bredow
I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig av Christina Wahldén
Känslan av att hoppa av Ingrid Olsson
Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
När jag hör din röst av Stephenie Meyer
Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer
Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer
Bree tanners andra liv av Stephenie Meyer
Amandas bok av Stephenie Meyer
It girl av Cecily von Ziegesar         

0 kommentarer:

Skicka en kommentar