torsdag 21 juli 2011

Day 03 – Your favorite series

Väldigt svårt val. Har läst väldigt många bokserier, många och många jag har läst några......
Men jag väljer nog It Girl av  Cecily von Ziegesar. Jag tycker att dom är väldigt bra dock har jag inte läst den sista.

Böckerna handlar om Jenny Humphrey  (Är även med i Gossip girl.). Hon lämnar sitt liv fyllt med skvaller bakom sig och börjar på Internat skolan Waverly Academy och tror att allt ska bli bättre och att hon ska föreställa den erfarna statstjejen men det är lättare sagt än gjort.

Jag rekommenderar böckerna starkt. Rekommenderar även Gossip Girl.






     
                                                                                                                                                                             
Och så klart Twilight! Den serien tröttnar man inte på i första hand (i alla fall inte jag.)
Läste alla fyra böckerna på ungefär en månad. Det gick verkligen inta att sluta läsa.

Här hittar du en bokrecension på sista boken och här hittar du recensionen till den parallella till tredje boken. (Bree Tanners andra liv.) Kommer även recensioner på dom tre andra delarna....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar