lördag 15 juni 2013

Jag vet inte vad jag ska säga..

Som sagt jag vet inte vad jag ska säga. Jag har inte varit aktiv sen i oktober förra året här på bloggen. Jag skäms lite grann. Jag har inte prioriterat bloggen överhuvudtaget. Men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det.
Dom här sista veckorna innan skolan slutade bara försvann med dunder och brak. Men nu är nian slut och jag har fått sommarlov. Skolavslutningen var toppen, en och annan tår fälld då min underbara klass skulle splittras. Men skolavslutningen fick ett underbart slut då jag fick ett stipendium i träslöjd som jag även fick året innan. Men nu är det som sagt slut och inga mer nationella prov på ett tag. :) Nu är det bara att hålla tummarna på att jag kommer in på den gymnasielinje som jag har sökt. 
 I sommar har jag tänkt att få igång läsningen då jag hittat några böcker som har fått mig att vilja läsa igen :). Nu gäller det bara att inhandla dom också. Men jag tror att det blir en och annan sida läst under mina resor runt om i Sverige i sommar. Men framför allt blir det nog flest sidor lästa i hängmattestolen på altanen i stugan med utsikt över ängen och skogsdungen som är fylld med hundkex. 
 Jag kan inte lova att det blir många böcker lästa men minst en ska jag i alla fall försöka läsa. :)

Någon som har några boktips, så mottages detta med glädje :)
Hoppas ni får en bra sommar med mycket läsning :)
På återseende :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar