fredag 2 december 2011

Sisådär

Först kan jag varna all med att det kan vara lite dåligt med uppdateringar nu fram tills den 15 december. Vad som händer den 15 december är att alla mina lärare ska sätta betyg på alla prov och sånt skit som jag har gjort i skolan. Har ganska mycket som jag måste ta igen. Till att börja med så har jag en läxa i idrott som skulle ha varit inne i tisdags som jag inte ens har börjat på (skäms lite), sen har jag ett So-prov att göra, två So-läxor, ett matte prov nästa vecka och ett engelskprov och en engelskläxa och på det så har jag en redovisning i vårat projektarbete som vi har på skolan också. Och så vill jag hämst gärna vilja hinna klart med min bokhylla som jag håller på med i träslöjden. Riktigt mycket kan man säga.... Sen så ska julklapparna shoppas. Men jag har redan fått de mesta av mina julklappar. I alla fall hos mamma. Jag bytte ut mitt akvarium på ca 120 l mot ett nanoakvarium på ca 30 l. Det kan man kalla skillnad i storlek. Blev faktiskt riktigt nöjd med det. Men här sitter jag och skriver om mig själv när själv tanken var att jag skulle blogga om vad jag önskar mig för böcker och vad som kommer ut i bokväg till våren.
Min lista med böcker som jag önskar mig är lite lång.....








Nya böcker som kommer till våren någon gång:

   


Igår så började jag läsa Besatt. Får se om den är bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar