torsdag 1 december 2011

Månadsrapport November 2011

Läst November 2011:
Min systers dotter har många pappor
Hungerspelen
                                                                                                                               
Totalt antal lästa böcker : 2 st (Går lite trögt med läsningen. Men så är det ibland.)

Engelska böcker: 0 st
Svenska böcker: 2 st


Kortisar: 0 st
Tegelstenar: (över 500 sidor) 0 st


Lånade: 1 st

Läsningen har verkligen inte varit på topp då jag inte har haft någon direkt läslust. Men så tänkte jag att jag kan väll läsa Hungerspelen bara för att få igång läslusten. Och jag blev helt fast i boken. Längtar tills jag kan läsa nästa del. Men jag har just precis börjat läsa besatt. Får se hur det går med den. Jag har läst skamfläck också men jag har inte läst den helt ordentligt så jag har ingen direkt grund till en recension om den men den handlar om samma sak som 14 år till salu. Dock tyckte jag att 14 år till salu var mycket bättre då den hade bara en huvudperson och inte tre som det är i skamfläck. När en bok som den har så starkt ämne som den kretsar kring så tycker jag att den ska vara lätt att hänga med i handlingen och så. 


Så nu har december börjat vilket även julkalendern på svt har gjort. Ska bli kul och se om den är lika bra som dom andra julkalendrarna jag har sett. Jag såg även någon stans att det var för 20 år sen sunes jul var julkalender. Älskar verkligen sunes jul. Här är en utav mina favoritklipp från sunes jul.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar