tisdag 1 maj 2012

Över 2000 sidvisningar nya böcker och läslusten tillbaka :D

Idag när jag loggade in på bloggen så fick jag se att jag har fått över 2000 sidvisningar :) Tycker jag är riktigt bra för att vara en så liten blogg :) Under helgen nu så har jag tillbringat tre dagar i Mora. Jag har varit där med min mamma och bror som har spelat på buster cup. Som jag har gjort dom senaste tre åren som jag har varit där runt valborg så har jag gått in på bokia som alltid har haft halva reapriset på böcker :) Det gillar jag. Och varje år har jag hittat minst en bok. I år blev det tre :) Jag köpte ögat över månskäran, upprorsänglarna och längtans rike för bara 35:-/st. Jag har började läsa på ögat över månskäran igår och jag har redan hunnit läsa halva boken. (210 sidor ungefär har jag läst.) Jag är helt uppslukad av den. Skönt att läslusten är tillbaka. förra året så fyndade jag tre av twilight böckerna i ett hårt format för under 20:-/st (fast det var på maxi i mora.) så jag har gjort en himla massa fynd genom åren. Jag ska inte skriva något mer utan ta och sätta mig i min läshörna och fortsätta läsa :) Kommer recensioner på böckerna sen. Men det kan nog ta ett tag innan alla är utlästa då den sista är bara på en sisådär en 797 sidor. Hur har ni haft det under valborg/helgen?

1 kommentar:

  1. Jo, tack. Lite mc åkning och valborg var lugn och fylld med traditioner. Varje Valborg sen jag var liten åker alla i min släkt på mammas sida och grillar på Birabacken. Av namnet tror jag du kan lista ut vad man gör där mer än grilla. n_~
    Det är en så gammal tradition att min mormor kom med sin mamma när hon var barn. n_n
    Och din då?

    SvaraRadera