lördag 12 maj 2012

Lite uppdatering och en massa nya bokmärken

Hej allihopa :)
Jag känner verkligen att jag har fått igång läslusten igen. Just nu läser jag fortsättningen av upprorsänglar som är på ca 800 sidor. Blir en utmaning. Har aldrig läst en så tjock bok. Men jag tycker inte att det spelar någon roll för att jag gillar handlingen i böckerna och jag bara slukas med när jag läser.

Som ni läste i rubriken har jag fixat massa nya bokmärken :) Jag har dock inte köpt några utav dom utan gjort dom själv :) Här är bilderna på dom:









6 kommentarer:

  1. Åh, vilka söta bokmärken! :)

    SvaraRadera
  2. Vad smart idé! De blev jättefina :)

    SvaraRadera
  3. Satan vad du är duktig! Jag ser ett blått litet monster upp i hörnet som jag möjligen kommer kopiera och göra en, kanske i en annan färg n_n Jag är väldigt svag för lila.
    Hur har du lyckats med blomman? Den ser svår ut... :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är faktiskt inte så svår att göra :) (Säger jag som viker mycket origami och sånt) Men jag tror att alla kan göra en sån bara man har tålamod.. :)

      Radera